Általános szerződési feltételek

A jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Pethő Réka egyéni vállalkozó ( továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett www.deerdecor.hu webshop használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.deerdecor.hu és letölthető az alábbi linkről: https://deerdecor.hu/wp-tartalom/uploads/2017/03/deerdecor_aszf.pdf

1. A  Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve: Pethő Réka egyéni vállalkozó
Székhelye és levelezési címe: 1212 Budapest, Kikötő u. 2.
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@deerdecor.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-30-434-0994
Adószáma: 67172119243
Nyilvántartási szám: 43860409
A tárhely-szolgáltató neve: DiMa.hu Kft
címe, e-mail címe:  4026 Debrecen Honvéd u 1/A 1/1, info@dima.hu
Vevőszolgálat nyitvatartása:
Hétfőtől – péntekig:  09:00-16:00
Szombat, vasárnap és ünnepnapokon: zárva

2. Általános tudnivalók, Felek közötti szerződés létrejötte

2.1. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, mely a Szolgáltató által fenntartott  www.deerdecor.hu weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.
2.2. A Webáruházban történő vásárlás az elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
2.3. A Webáruház szolgáltatásait bárki igénybe veheti, aki elfogadja jelen üzletszabályzatot és ezt magára nézve kötelező jellegűnek veszi.
2.4. A megrendelés leadása csak az ÁSZF elfogadásával lehetséges. Az elküldött rendelés szerződésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után.
2.5. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.6. A jelen Szabályzat 2017. március hó 13. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. Webáruházunkban lakberendezési tárgyak, lakásdekorációs termékek vásárolhatók meg. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
3.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek árnyalatban eltérhetnek a valóságostól. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. A rendelés menete

Oldalunkon lehetőség van választani, illetve rendelni az áruházunk termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekinthető annak bővebb ismertetője. Ha megtetszik egy termék, akkor a „Kosár” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba lehet tenni. Az oldal tetején, jobb oldalon, a Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálható a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint a számla végösszege és a szállítási költség. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatók, javíthatók is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
4.1. A rendelés elküldése
Ha megfelelő a kosárban elhelyezett termékek mennyisége, a vásárló leellenőrizte a végösszeget, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a “Pénztár” gombra kell kattintani. Ezután lehetőség van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül szeretne vásárolni. Ha az ügyfél korábban már vásárolt áruházunkban, úgy a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszót kell beírni. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni (ami később kedvezmények igénybevételéhez jól jöhet), akkor meg kell adni a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni. Regisztráció nélküli vásárlás esetén elég a számlázási és szállítási címet megadni. A következő lépésben ki kell választani a szállítási módot ( házhozszállítás vagy csomagponti átvétel), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás). Ha a vásárló egyetért a megrendelés tartalmával, akkor az elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintani.
4.2. Regisztráció
A Regisztráció gombra kattintva regisztrálhat adatai megadásával vagy beléphet a már korábban megtörtént regisztráció esetén felhasználóneve  és jelszava begépelésével.
4.3. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása hétköznapokon 24 órán belül megtörténik.
4.4. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a vásárló a rendelés beérkezéséről, majd egyet a rendelés feldolgozásáról. Az első visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Felhasználó között. A Szolgáltató a Felhasználó megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó( rendelés feldolgozását igazoló) e-mail útján fogadja el. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre. Ha a megrendelt termék nem elérhető, tájékoztatjuk a Felhasználót, hogy mikorra várható, illetve helyettesítő terméket ajánlunk fel.
Amennyiben a visszaigazoló e-mail a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. Fizetési lehetőségek, szállítási módok

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Amennyiben fizetési módként a banki átutalást választja, kérjük, az utalást csak akkor indítsa el, ha visszaigazoltuk, hogy az összes megrendelt termék szállítható. (Ez a visszaigazolás nem azonos a megrendeléskor automatikusan generált, a rendelés rögzítését visszaigazoló levéllel.)
A küldemények kézbesítése GLS házhozszállítással vagy Webox csomagponti kézbesítéssel kérhető. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás pontos időpontjáról a futárszolgálattól kap tájékoztatást a Felhasználó.
Szállítási idő: a termékek elérhetőségétől függően 4 munkanap.
A szállítási költség minden rendelés esetén fix bruttó 1250 Ft.
A 20.000 Ft-ot elérő megrendeléseket ingyen szállítjuk.
5.1.Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
5.2.A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
5.3. Megrendelés módosítása, törlése : A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
5.4. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

6. Elállás joga
• Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
• Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
• A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
• Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
• Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
• A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:
1.a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
3. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
4. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
5. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
6. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
7. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
8. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
9. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
10. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
11. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
12. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
• Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.
• A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
• Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
• Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
• A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
• Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
• A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
• Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.
• Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
• A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
• Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
• Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
• Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

7.Garancia, szavatosság
7.1. A Szolgáltató a Webáruházban forgalmazott termékek vonatkozásában a Ptk. 6:159-170. §-ban meghatározott szavatossági felelősséggel tartozik.
7.2. A kézbesített termékek mennyiségi és minőségi megfelelőségét az Ügyfélnek az átvételt igazoló dokumentum aláírása előtt ellenőriznie kell. Probléma észlelése esetén az Ügyfél megtagadhatja a termék(ek) átvételét, és visszaküldheti az(oka)t a Szolgáltatónak.
7.3. Amennyiben a termék(ek) átvételét követően, de nyolc munkanapon belül derül ki, hogy a termék vagy egy része nem megfelelő minőségű, úgy az Ügyfél kérheti a hibás termék kicserélését. Ez alól kivételt képeznek azok a termékek, ahol a termékek leírásában erre a Szolgáltató figyelmeztet. A csere iránti igényét az Ügyfélnek elektronikus levélben kell jeleznie a Szolgáltató felé. Az ilyen jellegű csere az Ügyfél számára semmilyen többletköltséggel nem jár, a Szolgáltató azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
7.4. A vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása számlával.

8. Panaszkezelés

A fogyasztó a termékekkel vagy a nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken nyújthatja be:
Pethő Réka
Postán: 1212 Budapest, Kikötő u.2.
E-mailben: info@deerdecor.hu
Telefonon: 06-30-434-0994
A szóbeli panaszt a lehetőségekhez mérten és ha a panasz jellege megengedi, azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát
• személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadjuk,
• telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan járunk el.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt egyedi azonosítószámmal látjuk el, melyet az ügyféllel is közlünk.
Az írásban benyújtott panaszokat Pethő Réka EV. kivizsgálja és 30 napon belül érdemben megválaszolja.
A szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy igényeiket, vitás kérdéseiket békés úton, megegyezéssel rendezik. A felek jogviszonyára a magyar jog irányadó, jogvita esetén a magyar állam bíróságai az illetékesek. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/. A Fogyasztó és Pethő Réka Egyéni Vállalkozó közötti vitás ügyek bíróságon kívüli rendezéséhez a Fogyasztó a lakó- vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez is fordulhat (Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) (Lásd: Fgytv.).